برتری تلویزیون سامسونگ به نسبت سینما خانگی اسنوا

تلویزیون‌های پلاسما به دلیل زمان پاسخگویی سریع، برای کنترل حرکت، مانند بازی‌های ورزشی و ویدیویی، عالی بودند. از آنجایی که هر سینما خانگی اسنوا باید در هر لحظه شارژ خاصی را حفظ کند، تقریباً بلافاصله آماده نمایش یک تصویر بود.

این بدان معناست که صحنه‌های با حرکت سریع، واضح و روان به نظر می‌رسند، بدون هیچ گونه تاری حرکتی در پشت آنها. با این حال، برای تلویزیون های ال ای دی، می توان آن را پرتاب کرد.

برخی از مدل‌های پایین‌رده زمان پاسخ آهسته‌ای دارند که باعث تاری حرکت می‌شود، در حالی که سایر تلویزیون‌های سطح بالا زمان پاسخگویی بسیار سریعی دارند.

برخی از تلویزیون‌های LED نیز از قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم قیمت پاینتری نیز دارا می باشند و مدولاسیون عرض پالس برای کاهش نور پس‌زمینه خود استفاده می‌کنند و این باعث می‌شود نور پس‌زمینه سوسو بزند، که ممکن است در صحنه‌های با حرکت سریع، تصویر تکراری ایجاد کند. این می تواند به خصوص آزاردهنده باشد، به خصوص اگر در حال تماشای ورزش هایی با محتوای سریع هستید.

از نظر نرخ تازه‌سازی، تلویزیون‌های پلاسما نرخ تازه‌سازی داخلی بالاتری دارند، تا 600 هرتز، در حالی که تلویزیون‌های LED تمایل به 60 یا 120 هرتز دارند. با این حال، نرخ تازه‌سازی به محتوا بستگی دارد و از آنجایی که بیشتر محتواها از 120 فریم در ثانیه فراتر نمی‌روند، داشتن تلویزیون با نرخ تازه‌سازی بالاتر چندان مفید نیست.

درباره کنترل حرکت بیشتر بدانید

یکنواختی
یکنواختی صفحه یکی دیگر از زمینه هایی است که تلویزیون های پلاسما برنده می شوند. از آنجایی که آنها نور پس زمینه نداشتند، می توانستند هر پیکسل را به طور مساوی کنترل کنند. تلویزیون‌های LED ممکن است از مشکلات یکنواختی مانند لبه‌های تیره‌تر یا جلوه کثیف صفحه در مرکز رنج ببرند، زیرا ممکن است خروجی نور پس‌زمینه حتی در سراسر پانل نباشد.

با این حال، این تنها زمانی واقعاً قابل توجه است که محتوایی با مناطق بزرگ رنگ یکنواخت، مانند پخش هاکی یا بسکتبال تماشا کنید، یا اگر قرار است از تلویزیون به عنوان مانیتور رایانه شخصی استفاده کنید. نباید با انواع دیگر محتوا قابل توجه باشد و از آنجایی که یکنواختی می تواند بین واحدها متفاوت باشد، نباید زیاد نگران آن باشید.

در اینجا با یکنواختی خاکستری آشنا شوید

سوختن و حفظ تصویر
یکی از دلایلی که تلویزیون‌های پلاسما در صدر دنیای تلویزیون دوام زیادی نداشتند، خطر حفظ موقت تصویر و سوختن دائمی آن‌ها است. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید، پلاسماها در طول سال ها روشنایی خود را از دست می دهند و در بدترین حالت، با باقی ماندن رنگ های خاص روی صفحه نمایش دائمی سوختگی خواهند داشت.

حتی پس از تمیزی و نظافت توسط جاروبرقی رباتیک سامسونگ می توان از این محصول برای عناصر ثابت، مانند اخبار، برای مدت طولانی، طرح کلی عناصر ثابت برای چند دقیقه پس از تغییر کانال روی صفحه می ماند.

این مشکلات به خصوص اگر زیاد تلویزیون تماشا می کنید آزاردهنده هستند. هیچ راهی برای کاهش این مشکل وجود نداشت و بعد از چند سال، بسته به میزان استفاده از تلویزیون، پلاسمای شما نیاز به تعویض داشت. ال‌ای‌دی‌ها از سوختگی دائمی مشابه رنج نمی‌برند، بنابراین نگران تعویض تلویزیون LED خود به دلیل سوختگی نخواهید بود.

شما می توانید بخه راحتی با دانستن قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت این محصول را خریداری کنید.

  • منابع:
    1. Plasma vs LED vs LCD TVs

  • تبلیغات: 
    1. بازار فروش چرم شتری براق
    2. مرکز خرید پارچه لگ چرم نازک
    3. فروشندگان کیف ورزشی زنانه شیک
    4. سی آن سی النگو | بزرگ ترین بازار فروش تجهیزات طلاسازی در کشور