به راحتی می توانید با مصرف شیر به درمان آلزایمر بروید

تعاملات اجتماعی با والدین، مراقبان، معلمان و کارکنان مدرسه و همسالان همگی می توانند بر مصرف شیر و انتخاب در کودکان تأثیر بگذارند.

انتخاب‌های غذایی و شیوه‌های والدین و مراقبان می‌تواند با ایفای نقش به‌عنوان یک ارائه‌دهنده و الگو، تأثیر قدرتمندی بر رشد الگوهای غذایی در کودکان داشته باشد (Savage et al., 2007).

برای اطلاع از این موضوع که یک لیتر شیر چند لیوان است می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

اقدامات هیئت مدیره مدارس محلی تحت تأثیر رأی دهندگان (والدین) قرار می گیرد، و این هیئت ها ممکن است محدودیت های بیشتری را برای ارائه محصولات ناهار مدارس اعمال کنند (به عنوان مثال، عدم وجود شربت ذرت با فروکتوز بالا در شیرهای طعم دار) که تولید شیر را برای تولیدکنندگان شیر دشوار می کند.

با ترجیحات محلی سختگیرانه تر. به این ترتیب، آموزش والدین در مورد مزایای سلامتی شیر مایع و شیر طعم‌دار بسیار مهم است. به عنوان مثال، نوع و مقدار شیر مصرفی کودکان به شدت با شیری که والدین در خانه ارائه می کنند مرتبط است (De Pelsmaeker et al., 2013).

برای دانستن اینکه یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه مناسب است می توانید اطلاعات خود را کاملتر نمایید.

در یک مطالعه، دانش‌آموزان 10 تا 16 ساله نشان دادند که معتقدند والدینشان ترجیح می‌دهند همان نوع شیری را که معمولاً در خانه مصرف می‌کنند بنوشند (Gummeson et al., 1996).

چندین مطالعه دیگر نشان داد که کودکان الگوهای مشابهی از شیر دریافتی را برای هر دو مقدار (برگ و همکاران، 2000؛ جانسون و همکاران، 2001) و نوع (دنیسون و همکاران، 2001) به عنوان مادرشان نشان دادند، که نشان می‌دهد والدین به عنوان شیر مصرف می‌کنند. مدل های مصرف شیر

در محیط های مدرسه و مراقبت از کودک، مدل سازی همسالان می تواند تأثیر زیادی بر انتخاب غذا و نوشیدنی کودک داشته باشد.

برای رشد تجارت و سرمایه گزاری می توانید با ورود به سایت اراد برندینگ به راحتی با مشاوران متخصص در این حوضه تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

برچ (1980) نشان داد که انتخاب‌های غذایی، ترجیحات و الگوهای مصرف کودک بسیار تحت‌تاثیر همسالانشان است، به‌ویژه در کودکان خردسالی که ترجیحات آنها انعطاف‌پذیرتر است.

مدل سازی همتایان نیز با توجه به مصرف شیر در محیط های کافه تریا نشان داده شده است (کانرز و همکاران، 2001؛ برگس-شامپوکس و همکاران، 2016).

تشویق مصرف شیر و اطلاعات مربوط به تغذیه شیر توسط معلمان و سایر کارکنان مدرسه به عنوان یک تأثیر اجتماعی بالقوه برای مصرف شیر پیشنهاد شده است (کانرز و همکاران، 2001).

این مطالعات در مجموع یافته های مک کارتی و همکاران را تایید می کنند. (2017a) که یک ویژگی منحصر به فرد مصرف شیر عادت است.

باورهای سلامتی ادراک شده
باورهای مربوط به سلامتی بر نگرش کودک نسبت به شیر تأثیر خواهد داشت (برگ و همکاران، 2000). کودکان مشاهده می کنند که شیر برای سلامتی خوب، به ویژه سلامت استخوان ها و دندان ها مهم است، اما در توانایی آنها برای توضیح مشاهداتی که در مورد حقایق تغذیه انجام داده اند، محدود هستند (کانرز و همکاران، 2001؛

مارسینو و همکاران، 2017). در یک مطالعه با بزرگسالان جوان، بسیاری از مزایای سلامتی دریافت کافی کلسیم برای گروه سنی خود بی اطلاع بودند.

برای فهمیدن و کاربرد انواع محصولات نظیر وایتکس و آلومینیوم می توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

اگرچه تغذیه توسط کودکان بزرگتر مورد توجه قرار می گیرد، اما کودکان کوچکتر به احتمال زیاد تنها بر طعم و مزه تمرکز می کنند .

بسیاری از مطالعات به این نتیجه رسیده‌اند که اگرچه کودکان در مورد سلامتی و شیوه‌های تغذیه خوب آگاه هستند، اما این ممکن است اینطور نباشد.

  • منابع:
    1. Invited review: Maintaining and growing fluid milk consumption by children in school
  • تبلیغات: 
    1. جواهر سازی cnc درجه یک ارزان قیمت
    2. شرکت توزیع ساک ورزشی کوچک زنانه
    3. پخش پارچه لگ نخی کیلویی بدون واسطه
    4. زرشک قرمز + قیمت خرید فروش