تخت لیزر بدن به مریخ صادر شد

تخت بیمارستانی و  تخت لیزر بدن  یکی از مهم ترین خریدهایی است که تا به حال انجام خواهید داد تخت مناسب می تواند کیفیت زندگی و راحتی شما را تغییر دهد اما پیدا کردن تخت لیزر مناسب به سادگی خرید یک تخت مصرفی معمولی نیست.

تخت لیزر قطعات پیچیده ای از تجهیزات پزشکی با قطعات متحرک بسیاری هستند تخت های تولید کنندگان مختلف از نظر ویژگی ها، کیفیت و هزینه بسیار متفاوت است ویژگی‌ها در فروشگاه‌های مختلف نام‌های مختلفی دارند.

اگر تجربه ای از تخت خواب های قابل تنظیم ندارید، به سختی می توانید به جزئیات بپردازید در این مقاله، پنج عاملی را که باید هنگام انتخاب تخت لیزر برای خود یا یکی از عزیزان خود در نظر بگیرید، بررسی می کنیم.

تخت

تخت چند تنظیم دارد اکثر تخت‌هایی که به عنوان تخت لیزر توصیف می‌شوند، حداقل تنظیمات سر و پا دارند بخش بالایی و پایینی سطح تخت قابل تنظیم به سمت بالا و پایین هستند این تنظیمات برای افرادی که برای نشستن.

در رختخواب نیاز به حمایت دارند و برای افرادی که شرایط پزشکی دارند و از خوابیدن در وضعیت عمودی سود می برند بسیار عالی است یک تخت سه کاره معمولاً یک تنظیم ارتفاع اضافه می کند سطح تخت است.

نسبت به کف بالا و پایین می رود تخت‌هایی با تنظیم ارتفاع اغلب تخت‌های کم ارتفاع نامیده می‌شوند و برای افرادی که مشکلات حرکتی و قدرتی دارند، از ویلچر استفاده می‌کنند و در حالی که روی تخت هستند تحت درمان قرار می‌گیرند، ایده‌آل هستند .

مراقبین نباید مجبور به خم شدن یا کشش شوند یک تخت قابل تنظیم پنج کاره تنظیماتی را دارد که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، اما شامل تنظیمات شیب است، بنابراین تخت را می توان در موقعیت های قرار داد، که برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی، گردش خون و سایر موارد توصیه می شود.

تنظیمات روی تخت لیزر می تواند دستی، نیمه برقی یا تمام برقی باشد تخت‌هایی با تنظیمات دستی منبع تغذیه خارجی ندارند آنها به قدرت عضلانی متکی هستند اینها کم پیچیدگی ترین تخت های موجود در بازار هستند.

آنها برای افرادی که مشکلات قدرتی یا هماهنگی دارند نامناسب هستند و نمی توان تنظیمات را توسط سرنشین تخت کنترل کردئتخت های نیمه برقی در برخی از تنظیمات خود از موتورهای الکتریکی استفاده می کنند.

به طور معمول، یک موتور تنظیم سر و پا را نیرو می دهد در حالی که تنظیم ارتفاع به صورت دستی با میل لنگ دستی کنترل می شود تخت های قابل تنظیم تمام الکتریکی از موتور در تمام تنظیمات استفاده می کنند.