جایگاه ویژه برند تولیدی مایع ظرفشویی ریکا داروگر بدون سولفات در چین!

مارک‌های کمتر در این دسته شامل Puracy، یکی از معدود مایع های ظرف‌شویی است که بدون سولفات است برند تولیدی مایع ظرفشویی ریکا داروگر  است که می‌تواند برای بیماران مبتلا به آلرژی یا پوست حساس مفید باشد.

این محصول که توسط یک شرکت مستقر در آستین، تگزاس ساخته شده است و به کمک های محیطی و اجتماعی به خود می بالد، امتیازات خود را از دست داده است، زیرا به نمونه های برتر ما تمیز کننده نیست.

در حالی که مایع ظرفشویی ظرف شمعدانی تصویری Ecover بوی بسیار خوبی دارد و محیط زیست پذیر و غیر سمی است.

باید گفت که برند تولیدی مایع ظرفشویی ریکا داروگر بدون سولفات جزو بهترین برندهای تولیدی شناخته است.

رایحه “بالای هویج” از ECOS Dishmate Dish Liquidنظرم را جلب کرد اما نه تنها رایحه آن نامید کننده بود هیچ چیزی شبیه به هویج در آن وجود نداشت.

بوی تخریب پذیر/کم غذا/رنگ، پارابن، فسفات، و فرمول عاری از فتالات ناخوشایند بود و به قول خود عمل نکرد.

مایع ظرفشویی

مایع ظرف شویی Thrive Market که نه یک مبارزه کننده برتر برجسته و گرانتر از انتخاب ما بود، رایحه ای ملایم و ملایم است و خود داشت.

اما قوام چسبناک چسبنده ای داشت که برای کارکردن به عنوان یک پاک کننده، به قدرت قدرتی بیشتر نیاز داشت.

ما روش مایع ظرفشویی را پیدا کردیم(رایحه اسطوخودوس فرانسوی) بیش از حد معطر بود و دستگاه پخش کننده آن به سبک پمپی بی جهت پیچیده و نشتی داشت.

Dawn Ultra و Clorox Ultra Concentrated تنها دو صابون ظرف معمولی بودند که من آزمایش کردم و مواد تشکیل دهنده را در بسته را درج کرده بودم، اما کلروکس فقط مواد غیرفعال را فهرست می کند، و در مورد داون، مشخصا چیزی که روی برچسب می بینید نیست.

از همه رقبای معمولی ما، بقیه آنها شامل Ajax Ultra Super Degreaser (لیمو) بود.

مایع مایع ظرفشویی Palmolive Ultra Strength ; و Gain Ultra، Dawn Ultra با اختلاف بهترین‌ها بودند و ملایم‌ترین عطر را داشتند.

ما متوجه شدیم که Palmolive، Gain و Clorox به شدت دارای رایحه شیمیایی هستند.