خرما قم باعث حیات در سیاره مریخ شد

به گفته محققان خرما قم حاوی ویتامین های همه گروه ها، 23 اسید آمینه و بسیاری از عناصر کمیاب در آن است خرما به ویژه سرشار از فسفر است که مینای دندان را تقویت می کند و همچنین سلنیوم که برای رشد طبیعی مو و ناخن ضروری است، می باشد.

تاریخچه خرما در روسیه یادآور پرده آهنین در دوران شوروی است برای چندین دهه، غرفه های بازار پر از علوفه خرمای ایرانی است تعداد بسیار کمی از مردم (عمدتا کسانی که به عربستان سعودی رفته اند) می دانستند.

که خرمای واقعی کاملاً متفاوت است – این که آنها بسیار خوشمزه و سالم هستند و ده ها یا حتی صدها گونه و طعم وجود دارد خرما عمدتاً از ایران، الجزایر، تونس که پایین ترین عیار است به روسیه عرضه می شود.

خرما

در واقع، مردم بدون طعم واقعی، حداقل فواید و مواد افزودنی مختلف دی اکسید گوگرد، کره، شربت قند، دی اکسید گوگرد و غیره دریافت کردند عربستان سعودی هم از نظر رشد خرما با کیفیت و هم از نظر حرفه ای بودن این صنعت پیشرو مطلق در این بازار است.
در این کشور هزاران سال است که خرما کشت می شود و پرورش آن را به یک هنر تبدیل کرده است در منطقه آب و هوایی شبه جزیره عربستان است که بزرگترین، شیرین ترین و خوشمزه ترین خرما می رسد.

بنابراین خرمای عربستان سعودی بهترین خرما در جهان محسوب می شود از خرما تعداد زیادی انواع، شربت خرما، کلوچه، شیرینی و خیلی چیزهای دیگر تولید می کند همه چیز کاملا طبیعی، خوشمزه و بسیار سالم است..

یکی از معروف ترین خوراکی های شرقی که زیبایی و ماندگاری می بخشد خرما است خرما میوه درخت خرما است که بیشتر به عنوان یک ماده غذایی شناخته می شود. بر اساس قیاس با زردآلو، کشمش و آلو خشک ما، خرما به عنوان میوه خشک موجود است.

همانطور که در کتاب مقدس قرآن آمده است، حضرت محمد خود عاشق خرما بود سنت اونفری که خیلی به ما نزدیک تر است، مرتب خرما می خورد خرما حاوی تمام مواد لازم برای حفظ فعالیت حیاتی بدن انسان است خرما را می توان شفا داد، درمان کرد، با کمک آنها به زندگی ادامه می دهد و زیبایی را بازیابی می کند.