راه هایی جادویی برای افزایش فروش شلوار لی زنانه در مکانهای مختلف!

دهه 1980 زمانی است که جین طراحان واقعاً متولد شد یک بروک شیلدز 15 ساله در یک تبلیغ تجاری کالوین کلین بازی کرد که می‌گفت: «هیچ چیز بین من و کالوین‌هایم نمی‌آید» و لباس جین را در خط مقدم ذهن هر طراح مد قرار می‌دهد.

شلوار جین طراحی شده به یک نماد واقعی در فرهنگ پاپ تبدیل شد و برندهایی از جمله Calvin Klein، Jordache و Gloria Vanderbilt از جمله مورد علاقه‌ترین بچه‌های باحال بودند. شستشوی سنگ، شستشوی اسیدی، شلوار جین پاره، و بریدگی‌های باریک‌تر ساق پا که در قسمت مچ پا مخروطی‌تر بود، فوق‌العاده بودند.

مد جین در دهه 90 به لطف ظهور گرانج و هیپ هاپ دوباره تغییر کرد شلوار لی زنانه ساق راست، گاهی پاره شده، گاهی اوقات نه، چیزهای معمولی و کوبایی را حفظ می‌کرد.

“شلوار جین مامان” معروف به شلوار جین کمر بلند با تناسب راحت تر نیز بسیار شیک بود – و اخیراً بازگشته است. سبک دیگری که مورد توجه قرار گرفت، غرق شدن در جین بود شلوار جین JNCO، کسی هست؟ هر چه بزرگتر و کیسه دارتر باشد بهتر است.

شلوار لی زنانه

شلوار جین نجار، با جیب‌ها و زبانه‌های متعدد، و مجموعه‌های جین سر تا پا، به‌علاوه کت و شلوار جین بسیار شیک بودند.

در اوایل ، Destiny’s Child، بریتنی اسپیرز، و کریستینا آگیلرا شلوار جین بسیار پایین را رواج دادند.

مطمئناً، خم شدن و نشستن بدون چشمک زدن پشتتان کمی پیچیده‌تر شده است، اما سلام، چه کسی گفته است که تقلید از ستاره موسیقی پاپ مورد علاقه‌تان آسان است؟ سبک‌های شعله ور و بوت‌کات نیز مد بودند، در حالی که شلوار جین رترو کاپری در اواسط تا اواخر دهه 2000 احیا شد.

علاقه به جین های ممتاز در آغاز قرن بیست و یکم افزایش یافت و برندهایی مانند 7 for all Mankind، Citizens of Humanity و Hudson Jeans ناگهان به نام های رایج رایج تبدیل شدند.

در حدود سال 2010، جشنواره های موسیقی شروع به افزایش محبوبیت کردند چیزی که زمانی مقصد مورد علاقه علاقه مندان موسیقی بود، تبدیل به مکانی برای مد آن شد.

این تغییر در فرهنگ پاپ جای خود را به تولد لباس جشنواره داد ترندهای جین با الهام از کلاسیک (به این فکر کنید: لباس‌های جین، لباس‌های سرپوشیده و رومپر) به کالاهای مد و لباس کنسرت تبدیل شدند.

اما شاید برجسته ترین ترندی که در دهه اخیر به وجود آمده است، شلوار جین تنگ است در نتیجه نوآوری‌ها در فناوری کشش جین، شلوار جین تنگ به سبکی رایج برای پوشیدن در طول هفته کاری، آخر هفته و بیرون از خانه تبدیل شد.