ساخت هودی کشورهای شرق آسیا را در صنعت مد پیشتاز کرد!

آنچه به عنوان یک روند در دهه 1990 آغاز شد به دلیل تطبیق پذیری و راحتی آن به یک پدیده جهانی تبدیل شد. گوردون ریچاردسون، طراح مد، مدیر خلاق سابق تاپمن می گوید.

توجه طراح بی ارزش: هودی نوعی گرمکن با کلاه در پشت است. این استایل عموماً برای لباس‌های ورزشی یا لباس‌های غیررسمی خیابانی مورد علاقه است و با شلوارهای ورزشی یا شلوار ورزشی ست می‌شود. قیمت هودی دخترانه زمستانی که یک قطعه محافظ است بسیار نوسان دارد و هم راحتی و هم گرما را فراهم می کند. هود همچنین در تعویض کلاه در زمستان و گرم نگه داشتن سر بسیار مهم است.

نحوه مدل دادن به هودی
هودها راحت و گرم هستند و همچنین محدودیتی ندارند. می‌توانید آن‌ها را به دلخواه و علاقه‌تان بپوشید، و آن‌ها را بر اساس ترند یا استایل ست کنید.

هودی با کت بلند مردانه جین

هودی با ژاکت جین همه‌کاره‌ترین سبک برای پوشیدن این پیراهن کلاهدار است – ظاهری غیررسمی و جذاب را ایجاد می‌کند. همانطور که می‌دانیم کت‌های جین در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما یک هودی با کت جین آبی بهترین ترکیب رنگ برای برجسته‌تر کردن لباس است.

شاید یک هودی سفید یا خاکستری انتخاب کنید و آن را با یک کت جین به رنگ آبی در بالا و یک شلوار جین روی پوست در پایین بپوشید. در این حالت قیمت هودی بسیار اهمیت دارد

یکی دیگر از ظاهرهای گرم برای یک احساس راحت تر، یک هودی با یک کت چرمی در بالا است. این ترکیب دنج ترین و در عین حال براق و شیک است.

با ست کردن یک ژاکت دوچرخه‌سواری مشکی با یک هودی زیپ دار تمام قد در مشکی، می‌توان ظاهر را به بهترین شکل به دست آورد.

سپس از مجموعه شلوار جین با الگوی جیب هودی و یک شلوار جین هوشمند به رنگ مشکی انتخاب کنید تا با زیبایی یک راکر هماهنگ باشد، یا یک شلوار جین آبی برای حس شهری. در صورتی که ظاهر کاملا مشکی به شما احساس قوی می دهد، با اضافه کردن یک سه راهی ساده به رنگ سفید یا خاکستری روشن، ظاهر را از بین ببرید.

 

  • منابع:
  1. How to Style Hoodie – Designer Insight
  • تبلیغات:
  1. چند روش راحت برای یادگیری سریع تر موسیقی
  2. با استفاده از سبد پلاستیکی یک تاب برای کودکان خود بسازید
  3. اولین خوراک هایی که بشر با آن داد و ستد می کرد چه بود؟
  4. کودکان را از این سنین می توانید در خانه تنها بگذارید!