شکل گیری دانه های قهوه

دسترسی در هر نوع آموزشی به معنای باز کردن ظرفیت برای مشارکت است.

ارائه توانایی به دانش آموزان برای تعامل با یکدیگر و همچنین اساتید خود برای یک تجربه آموزشی مثبت بسیار مهم است.

یکی از راه هایی که دوره ها می توانند تعامل را افزایش دهند، حفظ اندازه کلاس بهینه است. مطالعات در طول سال ها به طور گسترده نشان داده اند که کاهش اندازه کلاس به افزایش تعامل و در نتیجه حفظ کمک می کند.

کلاس‌های محدود در نهایت به دانش‌آموزان این فرصت را می‌دهد تا در بحث‌های معنادار دانه قهوه فوری کنند، بدون اینکه احساس کنند صدایشان در حال “خفه شدن” است.

سابین می گوید: «برای دوره CAS in Coffee Excellence، کلاس فعلی 60 نفر دارد.

این بدان معنی است که هنوز می توان در کلاس های مجازی تعامل کرد.

“برای دوره های آموزشی بیشتر، شبکه سازی و تعامل با همسالان خود یکی از مهمترین چیزها است [و ما می خواهیم آن را تشویق کنیم].”

دانشمند قهوه
چه چیزی ممکن است در آینده برای آموزش قهوه رقم بخورد؟
علیرغم تغییر بسیار زیاد به آموزش مجازی در سال‌های 2020 و 2021، چاهان می‌گوید فکر می‌کند قهوه همیشه به سطحی از آموزش حضوری نیاز دارد.

او توضیح می دهد: «قهوه موضوعی است که باید آن را بو و مزه کنید. ما می‌توانیم پیش‌زمینه علمی و دانش ارائه دهیم، اما همچنین باید تمرین‌های کوچکی را برای انجام در خانه ارائه دهیم.

برای ارزیابی نهایی، بسته‌های قهوه های شیرین همراه با نمونه‌ها را برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌کنیم و به آنها اجازه می‌دهیم پروژه‌های تحقیقاتی کوچکی را انجام دهند.»

در حالی که سابین موافق است، او همچنین اشاره می کند که تغییر به سمت یادگیری مجازی دسترسی را بهبود می بخشد و آن را برای مخاطبان بسیار گسترده تری باز می کند.

او می‌گوید: «این قالب قطعاً فرصتی است برای دسترسی به دانش برای افرادی که قبلاً به آن دسترسی نداشتند.

با این حال، من نمی گویم یادگیری به طور کامل به سمت آنلاین تغییر می کند زیرا موافقم – قهوه نستله حسی است و طعم و بو مهم هستند.

اما خود محتوا چگونه تغییر می کند؟

به عنوان مثال، دوره ها به وضوح بر مجموعه ای عمیق تر از دانش و تخصص تمرکز دارند. این به بهبود استانداردهای صنعت در دراز مدت کمک می کند.

آنا شرکت کننده در دوره CAS in Coffee Excellence است.

او می‌گوید: «به‌ویژه برای شیمی و بیولوژی قهوه اسپرسو فوری، این درس عمیق است. “این به شما این فرصت را می دهد که در مورد موضوعات با برخی از بزرگترین متخصصان صنعت ما بحث کنید.”

چاهان تاکید می کند که هدف از این برنامه رقابت با دوره های مشابه نیست، بلکه کمک به “جمعی است.

  • منابع:
    1. How has access to coffee education changed during
  • تبلیغات: 
  1. بینش معنادار درمورد استفاده از رنگ ها
  2. قیمت انواع پارچه لگ چرم صادراتی
  3. بهترین تولیدکننده تاپ ورزشی نخی زنانه
  4. بررسی اصل و ریشه ی کشمش