قیمت دستگاه فرز رومیزی | پخش عمده سنگ فرز های دستی

قیمت دستگاه فرز رومیزی به کیفیت این دستگاه  بستگی دارد.دستگاه فرز یکی از پر مصرف ترین لوازم برقی در حوزه ابزار می باشد که دارای طیف بسیار وسیعی از کاربردها می باشد،شما بدون داشتن این ابزار نمی توانید بسیاری از کارها را درآهنگری و…انجام دهید.تمامی افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه های مختلف صنعت کار میکنند نیاز به وسایلی مانند کفساب،پولیش و برش دهنده دارند که در آنجا دستگاه فرز می تواند به عنوان تمامی آن ها ایفای نقش نماید.

دستگاه فرز به وسیله دست نگه داشته می شود و با انرژی برق و باد که از کمپرسورهای هوا تولید می شوند شروع به کار میکنند.

قیمت دستگاه فرز رومیزی | پخش عمده سنگ فرز های دستی

مدل های مختلف دستگاه فرز اصل

مدل های مختلف دستگاه فرز اصلدستگاه فرز انگشتی:فرز های انگشتی نیز مانند سایر فرزها دارای کاربرد های فراوانی می باشند اما به دلیل دقت بالای آنها در کارهای ظریف مورد استفاده قرار میگیرند،این نوع فرزها دارای وزن سبکی هستند.بیشترین مصرف این فرزها برای صیقلی کردن انواع سنگ و یا فلز استفاده میشود.فرز مینیاتوری:این نوع فرز نیز از خانواده فرزهای انگشتی به شمار می رود با این توضیح که دارای دقت به مراتب بالاتری نسبت به فرزهای انگشتی می باشند،از موارد کاربرد این نوع از ابزار ها میتوان به سوراخ کاری،حکاکی و منبت کاری اشاره کرد.دستگاه فرز دستی برقی یا اور فرز نجاری:این نوع فرزها دارای بیشترین کاربرو در نجاری و برای ایجاد طرح و نقش بر روی درب کابینت و دکور های خانگی و… مورد استفاده قرار میگیرند.

فرز سنگبری و آهنگری:رایج ترین نوع فرز های آهنگری و سنگبری می باشند،این نوع فرزها دارای یک صفحه بزرگ چرخان به منظور برش،سایش و… می باشد.دستگاه فرز تراشکاری ماشینی برای تراشیدن و شکل دهی است.

ویزگی های انواع دستگاه فرز رومیزی

ویزگی های انواع دستگاه فرز رومیزیسازنده دستگاه cncفرز رومیزی چوب با بهترین قیمت ارسال به تمام نقاط کشور این دستگاه در ابعاد مختلف ساخته میشود‌.کارایی این دستگاه سی ان سی به گونه است که میشود روی اکثر متریال ها ماشینکاری کرد اما جهت از ساخت این دستگاه،فرز کاری بر روی متریال های جنس نرم می باشد.این دستگاه فرز رومیزی ابعاد کوچکی دارد و وزن آن به نسبت ابعاد و قطعات دستگاه cncکوچک چوب را در نجاری ها و کارگاه های کوچک بیشتر میبیند.

این دستگاه ها را به دلیل کوچک و کم وزن بودن آن،دستگاه cncخانگی می نامند.حتی میشود این دستگاه فرز را در گوشه ای از خانه گذاشت و با آن کار کرد.

پخش کننده انواع دستگاه فرز دستی

پخش کننده انواع دستگاه فرز دستیشکل ظاهری اور فرز در مدل ها و مارک های مختلف معمولا در یک سبک هستند و فقط در امکاناتی که زیاد هم متفاوت نیست با یکیگر تفاوت دارند.مثلا در بعضی از موارد از یک دسته برای هدایت فرز استفاده میشود و در موارد دیگر از دو دسته،همچنین در مدل هایی که از آن تحت عنوان فرز انگشتی یاد میشود از هیچ دسته ای به عنوان هدایتگر استفاده نشده است.در فررهای مشتی که سایز کوچک تری دارد امکان این را دارید که تیغه های کوچک تر از اندازه معمول بر بروی آن نصب کنید و ابزاری دقیق تر و مینیاتوری بر روی چوب ایجاد کنید. فرز دستی به سه مدل تقسیم می شوند:فرز مشتی که این دستگاه کوچک تر به نسبت دو مدل دیگر است و به واسطه وزن کم و ابعاد کوچک تر،امکان جابجایی آسان و کاربری راحت آن را دارید.

تنظیم عمق این مدل از دستگاه ها با استفاده از پیچ تعبیه شده بر روی آن انجام میشود و به همین دلیل امکان تنظیم عمق دقیق دارید.اور فرز پلان جر که این فرز ها در واقع از پایه جدا میشوند و از موتور این دستکاه میتوان برای اتصال به دستگاه های دیگر مانند پانتوروترها استفاده کرد.اور فرز فیکس که این دستگاه مدل رایج در بین اساتید هست و تقریبا در هر کارگاهی وجود دارد.

قیمت عمده فروشی دستگاه فرز رومیزی

قیمت عمده فروشی دستگاه فرز رومیزیقیمت دستگاه سنگ فرز رومیزی متفاوت است و بستگی به اندازه و کیفیت آنها دارد و قیمت هرکدام را با توجه به ویژگی های که گفتیم میتوان در سایتها و فروشگاه های اینترنتی مشاهده کرد.قیمت فرز بوش ۸۵۹۰۰۰تومان است.