قیمت سنگ فرز متابو | فروش عمده دستگاه فرز در ایران

در سال 1923 ، البرت استینزلر مته دستی را تحت عنوان متال بوهردر یا دریل فلزی را در آلمان ساخت و نام متابو برگرفته شده از همین مته است .امروزه با بیشتر از 25 کشور تابعه در سراسر دنیا ، محصولات متابو تقریبا در تمامی کشور های دنیا در دسترس کاربران این محصول قدرتمند قرار گرفته است.

به طور کلی سنگ فرز ها در دو دسته سنگ فرزهای آهنبری و سنگ فرز های سنگبری تقسیم میشوند ، سنگ فرز متابو با داشتن موتوری فوق العاده قدرتمند بیشتر برای افراد حرفه ای کارآمد است .

 

از لحاظ دور سنگ فرز به دو دسته 6500 و 8500 دور تقسیم بندی می شود ،سنگ فرز 6500 دور با قطر قاب 230 م م مناسب برای کار سنگ بری، سنگ فرز 8500 دور با قطر قاب 180 م م مناسب برای کار آهنگری است .

قیمت سنگ فرز متابو با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن و همچنین کیفیت و مدل آن بسیار طیف گسترده ای را شامل میشود .سنگ فرز ها بر اساس کارآیی هم تقسیم بندی میشوند برای مثال از انواع سنگ فرز به سنگ فرز های رومیزی ، سنگ فرز های انگشتی ، سنگ فرز های مینی و.. میتوان اشاره کرد .

 

قیمت سنگ فرز متابو | فروش عمده دستگاه فرز در ایران

تنوع محصولی انواع دستگاه فرز

تنوع محصولی انواع دستگاه فرزفرز ها انواع بسیاری دارند که در زیر چند مورد از آن را نام میبریم :

  • فرز شارژی
  • فرز کله سوسماری یا سر تخت
  • فرز آهنگری
  • فرز مینی
  • فرز بادی
  • فرز سنگ بری
  • و . . .

در زمینه تولید انواع دستگاه های فرز شرکت های ابر قدرتی مشغول فعالیت هستند از جمله شرکت بزرگ آلمانی بوش ، شرکت ماکیتا و.. قیمت انواع دستگاه فرز با توجه به کیفیت و قابلیت ها و همینطور بزند تولید کننده بسیار متفاوت است .

قیمت سنگ فرز بوش در بازار بسته به نوع آن از دو میلیون تومان شروع میشود و در نوع مینی فرز از حداقل نهصد هزارتومان شروع قیمت فرز بوش است .

ویژگی های دستگاه سنگ فرز متابو

ویژگی های دستگاه سنگ فرز متابواز ویژگی های منحصر به فرد آخرین مدل این دستگاه میتوان به موتور قدرتمند و قابلیت 6600دور در دقیقه همچنین این دستگاه از قابلیت تنظیم سرعت و همچنین قابلیت برش زاویه دار را داراست و مهم ترین ویژگی آن شارژ بودن این سنگ فرز است .قیمت این محصول در بازار نزدیک به 20میلیون تومان ارزش گذاری شده است . برای سنگ زنی داخل زوایای تنگ در حال حاضر فقط شرکت متابو این نوع دستگاه را تولید میکند و قابلیت سال در زاویه 39 درجه را دارا می باشد .

فروش عمده انواع دستگاه سنگ فرز متابو

فروش عمده انواع دستگاه سنگ فرز متابوفروش عمده سنگ فرز های متابو  تنها از طریق نمایندگی های آن در سراسر کشور ممکن است . البته خرید به صورت عمده برای فروشندگان خرده فروش و فروش انواع سنگ فرز به کاربران این وسیله حرفه ای منبع سود خوبی محصول میشوند.قیمت فروش سنگ فرز معمولا از سمت کمپانی اصلی تعیین میشود و نمایندگی ها ملزم به فروش دستگاه به قیمت معینه هستند .

این نکته نیز حائز اهمیت است که خریداری محصولات از طریق اینترنتی غالبا نتیجه رضایت بخش تری برای مشتریان دارد چرا که از این طریق فرصت ارزشیابی و همچنین مقایسه اصولی به لحاظ کیفی و قیمتی فراهم میشود و از این طریق مشتریان در کمترین زمان بهترین و مقرون به صرفه ترین محصول را بدست میاورند و مورد سواستفاده سودجویان قرار نمیگیرند .

پایین ترین قیمت فروش دستگاه سنگ فرز متابو

پایین ترین قیمت فروش دستگاه سنگ فرز متابوقیمت این محصولات در طول زمان معمولا یکسان بوده ولی در سالهای اخیر این محصول هم مانند همه اجناس مقداری نوسانات قیمت را تجربه کرده است . فروش سنگ فرز این برند از یک میلیون هشتصد هزارتومان شروع میشود و تا بیست میلیون تومان در بازار موجود است و قیمت دستگاه فرز مینی این مدل از قیمت یک میلیون تومان شروع میشود .

این برند از برند های گران قیمت و همپایه برند های بزرگ مانند بوش المانی است و این قیمت های بالا ماحصل کیفیت انکار نشدی برند متابوست . شرکت متابو یک برند بزرگ آلمانی است که توسط شرکت هیتاچی خریداری شد و تحت مالکیت شرکت هیتاچی در آمده است.