قیمت مینی سنگ فرز توسن | فروشگاه مرکزی انواع دستگاه فرز و برش

مینی فرزها که در اصطلاح صنعتی در کشور ما با نام مینی سنگ ها شناخته می شوند و در بازار عرضه می گردند دستگاه هایی هستند که برای برش و کات کردن، ساییدن، پرداخت و شکل دهی انواع سطوح گوناگون مانند سنگ ها و فلزات استفاده می گردند. منشأ پیدایش این دستگاه ها، همان ابزارهای ابتدایی مانند سوهان، اره، چکش و کمان اره هستند که در روزگاران گذشته بشر از آنها برای شکل دهی و پرداخت فلزات، انواع مصالح ساختمانی و سنگ ها استفاده می نمود تا این مواد خام و نیمه خام را به ابزارها و وسائلی کاربردی در جهت رفاه زندگی خود تبدیل نماید. 

ساخت اولین نوع این فرزهای برقی به کشور آلمان مربوط می گردد. در ابتدا این دستگاه های شکل ساده ای داشتند و با پیشرفت صنعت شکل کنونی را به تدریج به دست آوردند.  

با توجه به صنعتی بودن کشور ما استفاده از انواع مینی فرزها در ایران بسیار پر کاربرد است. یکی از کارآمدترین و بهترین برندهای موجود در بازار ایران برند توسن است که بسیار پر تقاضا می باشد. قیمت مینی سنگ فرز توسن در مدل های مختلف متفاوت می باشد. 

قیمت مینی سنگ فرز توسن | فروشگاه مرکزی انواع دستگاه فرز و برش

معرفی انواع دستگاه فرز

معرفی انواع دستگاه فرزدستگاه های فرز در انواع طرح ها و مدل ها در بازار وجود دارند. شیاردهی، برش، فرم دهی، تراش صفحه، و چرخدنده تراشی برخی از کارهایی است که این دستگاه انجام می دهد.

دستگاه فرز با توجه به ابعاد در دو گروه تقسیم بندی می شود:

  1.  فرز: دستگاه در دو نوع افقی و عمودی در بازار وجود دارند. دستگاه های فرز عمودی دستگاه هایی در ابعاد بزرگ هستند که از آنها برای تراشیدن سطوح سطوح با تیغه های برنده در پیشانی استفاده می گردد. اما دستگاه های  افقی برای تراش سطح های مستقیم و مارپیج و فرم تراشی استفاده می شوند.
  2. مینی فرزها: این فرزها با نام فرزهای رو میزی نیز شناخته می شوند و ابعاد کوچکی دارند و در اصطلاح سنگ فرزهای دستی هستند و عموماً برای ظریف کاری مورد استفاده قرار می گیرند. از دستگاه های فرز بزرگ نمی توان برای فضاها و مکان های کوچک و کارهایی با دقت بالا استفاده نمود و به همین دلیل برای کارهایی با دقت بالا از مینی فرزها که راحت تر و خوش دست تر هستند استفاده می گردد.

مشخصات دستگاه مینی سنگ فرز توسن

مشخصات دستگاه مینی سنگ فرز توسناز برندهای معتبر فرز و مینی فرز، برند توسن است که به واسطه کارآمدی و کیفیت بالا جای خود را در میان صنعت باز نموده است. این مینی فرزها مشخصات ذیل را دارا هستند:

  1. دارای سیستم کاهش دهنده لرزش هستند و به این سبب کار ظریف کاری تمیزی را ارائه می دهند.
  2. به سیستم لاک و قفل کن محور مجهز می باشند که عوض نمودن صفحه را آسان می نمایند.
  3. دارای گارد محافظند.
  4. دارای موتوری قدرتمند هستند.
  5. استارتی آرام دارند.
  6. در برخی مدل ها مجهز به شستی قفل کن گیربکس هستند.
  7. حفاظ سنگ قابل تنظیم بر اساس نوع عملکرد دارند.
  8. دارای شستی دیمر کنترل سرعت هستند.
  9. پوسته گیربکسی آلومینیومی دارند.

فروشگاه مرکزی انواع دستگاه سنگ فرز

فروشگاه مرکزی انواع دستگاه سنگ فرزفروشگاه پیش رو با معرفی و ارائه انواع دستگاه های سنگ فرز و مینی فرز، خرید این محصولات را بسیار آسان نموده است. صنعتگران گرامی برای اطلاع از قیمت انواع سنگ فرز، قیمت انواع مینی فرز، قیمت سنگ فرز بوش، و قیمت سنگ فرز دستی، علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز فروش تجهیزات صنعتی می توانند با کارشناسان فروش این سایت ارتباط برقرار نمایند. مرکز فروشگاهی ما با داشتن نیروهایی متخصص و کارآمد آماده خدمت رسانی و مشاوره به تمامی صنعتگران عزیز می باشد. 

قیمت عمده فروشی مینی سنگ فرز توسن

قیمت عمده فروشی مینی سنگ فرز توسنبا توجه به کاربرد بسیار زیاد انواع فرزها و مینی فرزها در صنایع مختلف، فروش مینی سنگ فرز و انواع مدل ها و طرح های این ماشین که ابزاری مهم و پر استفاده  هستند،  متقاضیان زیادی دارد. پیشنهاد می گردد صاحبان صنایع و فروشندگان محصولات ماشینی و دستگاه های صنعتی برای خریدی مطمئن و مقرون به صرفه به صورت عمده با ما همراه باشند.