مردی با پودر گوشت طیوری کیک شکلاتی درست کرد

مواد اولیه پودر گوشت طیوری عمدتاً از فرآورده های جانبی خوک، گاو و گوسفند در کشتارگاه است که اجزای اصلی آن استخوان، پوست، چربی، کله پاچه، گوشت پس از حذف قسمت خوراکی باقیمانده است.

با استفاده از تجهیزات پیشرفته، پردازش علمی، عقیم‌سازی در دمای بالا، برای اینکه مواد آلی با تجزیه زنجیره بلند به زنجیره کوتاه راحت‌تر جذب شوند و طعم و مزه حیوانات و سرعت جذب را تا حد زیادی بهبود بخشد.

صنعت غذای حیوانات خانگی در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. با معرفی گزینه های جدیدی که هر ساله ارائه می شود، صاحبان سگ ها و گربه ها می توانند بهترین وعده های غذایی را که شایسته آنهاست به حیوانات خانگی خود بدهند.

پودر گوشت ستون فقرات بسیاری از غذاهای خشک سگ و گربه است. می توان آن را به عنوان غذا گوشت یا با منبع حیوانی مانند مرغ، با برچسب گوشت مرغ فهرست کرد.

پودر گوشت از طریق عملیات حرارتی غیرفعال می‌شود تا سگ‌ها با خوردن آن‌ها به طور تصادفی بیمار نشوند و بعداً دچار مشکلات گوارشی نشوند.

پودر

بخش هایی از حیوانات که توسط انسان مصرف نمی شوند می توانند منبع عظیمی از پروتئین باشند. اینها شامل بقایایی مانند کله پاچه، بافت همبند و استخوان است که در برخی از کشورها مانند بریتانیا به آنها آرد گوشت نیز گفته می شود، جایی که مواد غذایی را تنظیم می کنند.

فرآیند تهیه گوشت و سایر محصولات جانبی حیوانی با آسیاب شدن مواد خام آغاز می شود. سپس برای مدتی بین 40 تا 90 دقیقه در دمایی بین 115 درجه فارنهایت تا 145 درجه سانتیگراد پخته می‌شوند و در طی این مدت رطوبت از بین می‌رود تا زمانی که تمام چربی‌ها به شکل روغنی جدا شوند که می‌توان آن را از طریق الک یا در غیر این صورت فشار داد.

متخصصان تغذیه درباره اینکه آیا فرآیند رندرینگ بر محتوای غذایی گوشت تأثیر می‌گذارد یا خیر، توافق ندارند. یک دیدگاه این است که ممکن است برخی از مواد مغذی مانند ویتامین C را کاهش دهد.

با این حال، دیگران مخالف هستند، زیرا هیچ مدرکی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد و اگر به جای آن، سگ خانگی شما آنها را عمدتاً از گوشت های خشک شده تهیه می کردید، مواد تازه برای سگ خانگی شما دشوارتر می شد.