مطالعات جدید دانشمندان درباره ی افرادی دیابتی که از بادام درختی ریز استفاده می کردند!

بسیاری از مردم بر این باورند که مصرف بادام ممکن است تأثیر مفیدی بر متابولیسم و ​​اشتها داشته باشد.

این با تحقیقات در مورد اینکه چگونه بادام بر اشتها و سلامت افراد در معرض خطر دیابت تأثیر می گذارد، مطابقت دارد.

این مطالعه شرکت کنندگان در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را به سه گروه تقسیم کرد: کسانی که بادام را همراه با صبحانه یا ناهار می خوردند.

گروه هایی که بادام درختی ریز را به عنوان میان وعده صبح یا بعد از ظهر می خوردند و گروهی که بادام نخوردند نتایج نشان داد که هر دو گروهی که بادام می‌خوردند، سطح قند خون پس از غذا پایین‌تر بودند.

اما این تأثیر در گروهی که بادام را به عنوان میان وعده مصرف می کردند، آشکارتر بود علاوه بر این، شرکت کنندگان در مطالعه اشتهای کمتری را تجربه کردند.

بادام یک میان وعده سالم است که می تواند تأثیر مثبتی بر متابولیسم شما داشته باشد اشتها را کاهش می دهد و خطر افزایش وزن را کاهش دهد.

بادام درختی

با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که آیا مصرف میان وعده بادام راهی مناسب برای کاهش سطح قند خون پس از غذا در بیماران یا در معرض خطر دیابت است یا خیر است.

راه های بی خطر و موثر زیادی برای کنترل سطح قند بعد از غذا وجود دارد، مانند مصرف داروهای کاهش دهنده قند خون است.

رژیم غذایی خود را طبق توصیه پزشک و متخصص تغذیه دنبال کنید. به طور منظم تمرین کن سطح قند خون خود را به طور مرتب چک کنید مقدار انسولین را تنظیم کنید تا سطح قند خون را کنترل کنید تا زیاد بالا نباشد و غیره است.

فواید سلامتی بادام در مطالعات متعددی به اثبات رسیده است، با این حال، افرادی که از مشکلات سلامتی مختلف رنج می برند، ابتدا باید به دنبال درمان های پزشکی باشند.

زیرا ایمن ترین درمان است برای کسانی که انتظار فواید سلامتی بادام را دارند شما باید غذای مناسب را به شرح زیر انتخاب کنید:

شما باید روزی 1 مشت بادام یا 24 دانه بخورید و زیاد مصرف نکنید. برای گرفتن انرژی اسیدهای چرب غیر اشباع، فیبر غذایی و پروتئین به مقدار مناسب و برای سلامتی مفید است.
به جای کیک، کلوچه و چیپس، بادام را به عنوان میان وعده بخورید یا دسرها و سایر تنقلات که چربی و قند بالایی دارند اما ارزش غذایی کمی دارند. یا می توانید بادام را با سایر تنقلات میل کنید.

اما باید مقدار را به طور مناسب محدود کند به منظور تامین انرژی متناسب با نیازهای بدن. این به این دلیل است که بادام سرشار از کالری و چربی اشباع شده است اگر زیاد غذا بخورد ممکن است خطر کلسترول بالا را نیز افزایش دهد.
محصولاتی مانند شیر بادام، ماست با بادام و غیره را انتخاب کنید که حاوی یا از بادام تهیه شده باشد.