معرفی بهترین تولیدی کندو عسل تهران که به امر صادرات مشغول به فعالیت است.

انون اساسی در مورد آموزش غذا و کشاورزی” تایوان هنوز منتشر نشده است، اما بسیاری از مدارس دوره های آموزشی غذا و کشاورزی خود را تبلیغ می کنند. رایج ترین آنها کاشت سبزیجات در محوطه دانشگاه، بازدید از مزارع، و تهیه غذا و غیره است. مدارسی که دوره‌های چالش‌برانگیزتری را انتخاب می‌کنند.

این جاده رقص با زنبورها آستانه بالاتری نسبت به سایر دروس کشاورزی مواد غذایی دارد.بسیاری از مدارس به سختی یک ترم دوام آوردند.شیرینی عسل کندو عسل تهران با ترس زنبورها برابری نمی کند و عامل بزرگ زنبورداری نیز شکست خورده است؛ علاوه بر ابراز عشق. ، زنبورها همچنین می توانند برای افزایش درآمد مدرسه عسل بفروشند.

عاشق عسل باشید اما از زنبورها بترسید

معلم Cai Mingxian در مصاحبه با دوره زنبورداری دبیرستان Zhonglun ابتدا یک سوال تست انگلیسی پرسید: چگونه زنبور را ترجمه کنیم؟ «زنبور» سخت نیست؛ عسل چطور؟ «عسل»، این نیز بسیار ساده است؛ پس، زنبور عسل چطور؟ (پاسخ را در انتهای مقاله ببینید)

Cai Mingxian معتقد است: “همه عسل دوست دارند و می دانند که زنبورها حشرات گرده افشان هستند که برای انسان بسیار مهم هستند، اما همه ما از زنبورها می ترسیم.” از طریق “مواد آموزشی بیولوژیکی” زنبورها، رابطه بین انسان و محیط زیست محیطی تقویت می شود و “غذا” و “کشاورزی” ادغام می شوند

Ming-Hsien Tsai زنبورداری را در بسیاری از مدارس ترویج کرده است، اما عمیق ترین و موفق ترین مورد، دبیرستان Chung Lun در شهر تایپه است.ارتباطات قبلی و طراحی برنامه درسی دو دلیل اصلی موفقیت هستند. او ابتدا جلسات توجیهی و کارگاه های آموزشی را برای معلمان و والدین برگزار کرد تا همه هدف و مزایای زنبورداری دانشگاه را درک کنند. «برنامه درسی باید به روش های مختلف طراحی شود. قادر به ریشه کردن است.”

Cai Mingxian برنامه درسی خود را که از نظر محتوایی غنی است، ارائه داد: زیست شناسی زنبور عسل، کنترل آفات، گیاهان منشأ شهد، ساختار کندو، علل و فرآیندهای نیش زنبور، اجزای زهر زنبور، نحوه برخورد با نیش زنبور، و غیره. مشاهده، زنبور عسل آناتومی، فرآیند تولید عسل و سایر محتوای عملی، و در نهایت از طریق ثبت گروهی و ارائه روی صحنه، دانش آموزان منطق القاء و استدلال را توسعه می دهند و یک آموزش غذایی و کشاورزی منحصر به فرد ایجاد می کنند.