معرفی بهترین نصاب لوله و اتصالات داربست فلزی سبک در سریع ترین زمان

داربست معلق دارای یک پلت فرم است که توسط کابل های معلق از بالا نگه داشته می شود دکل ها یا دارای رکاب یا موتور هستند.

از مزایای کلیدی می توان به ساخت سبک وزن آن اشاره کرد زیرا تعداد اجزای مورد نیاز برای ارتفاعات بیشتر در مقایسه با داربست های زمینی یکسان باقی می ماند.

این موتور به کارگران اجازه می دهد تا ارتفاع لوله و اتصالات داربست فلزی را به راحتی تنظیم کنند و کارایی را بهبود بخشند این سیستم انتخابی برای ساختمان های مرتفع است که نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند.

با این حال، جنبه های منفی دارد داربست های معلق مانند عمودی آزادی حرکت در حالت افقی را ندارند. علاوه بر این، آنها فقط در ساختمان های مرتفع عملی می مانند. با وجود، آنها برای کارهای تعمیر آسمان خراش مفید هستند.

لوله
داربست های پایه دار توسط نردبان های سه پایه مانند پشتیبانی می شوند و با آنها حرکت می کنند. سه پایه مهم ترین مزیت آنها است، زیرا آنها قادر به پشتیبانی از خود هستند.

متأسفانه، این ابزارها معمولاً به استفاده در داخل ساختمان محدود می شوند و حداکثر ارتفاع آنها به 5 متر می رسد سازندگان می توانند از پایه ها برای نقاشی و تعمیرات کلی استفاده کنند.
کنسول به عنوان داربست تک قاب نیز شناخته می شود. سوزن های بیرون زده از دیوار از استانداردها پشتیبانی می کنند.

با این حال، یک تغییر دیگر شامل سوزن هایی است که در داخل طبقات از طریق داربست های دو قاب پشتیبانی می شوند.

کنسول معمولاً در زاویه ای نسبت به سازه مجاور قرار می گیرد و اغلب برای سهولت استفاده در نزدیکی بالکن ها قرار می گیرد.

یک کنسول در کارگاه هایی که داربست استاندارد عملی نیست مفید است مواردی از جمله مواردی است که زمین بیش از حد ناهموار و ناپایدار است، یا فضای کار روی زمین بسیار باریک و مناسب نیست.

یکی از مزایا سیستم بازرسی های گسترده مورد نیاز برای نصب است داربست های واجد شرایط باید در نصب سکوهای کنسول مراقب باشند.