ویژگی های کاغذهای هوشمند که برای تولید دفتر تعاونی 40 برگ استفاده می شوند!

کاغذ پوستی شبیه کاغذ Laid است که برای مکاتبات رسمی و صنایع دستی مانند دعوت نامه عروسی و تولد مناسب است. معمولاً در رنگ کرم تیره یا طلایی با تنوع به جای یک رنگ کلی صاف می آید و ظاهری مشابه به یک کاغذ کلاسیک قدیمی می دهد. در ایالات متحده کاغذ روغنی به همان کاغذ پخت یا کاغذ روغنی در انگلستان گفته می شود..

کارت در اصل یک دفتر کاغذ سنگین نازک است یکی از بهترین نوع دفترهای کاغذی دفتر تعاونی 40 برگ کاغذی هوشمند است که معمولاً تا 170 گرم در ثانیه وجود دارد که پس از آن تبدیل به کارت می شود.

کارت اغلب برای چیزهای واضح، کارت تبریک و بسته بندی استفاده می شود. در نوت‌بوک‌ها می‌توان از آن به‌عنوان نمایه‌سازی و به‌عنوان کاغذهای پایانی و همچنین به‌عنوان مواد جلد استفاده کرد. کارت می‌تواند در رنگ‌های زیادی باشد و در اکثر رنگ‌ها موجود است.

دفتر

کاغذ پنبه ای به عنوان کاغذ پارچه ای نیز شناخته می شود و کاغذی است که به دلیل ماندگاری بالا و کیفیت بایگانی آن برای صدها سال ماندگاری استفاده می شود. درجات مختلف کاغذ پنبه ای موجود است که معمولاً با افزایش 25٪ تا 100٪ درجه بندی می شوند. دلار آمریکا بر روی کاغذ پارچه‌ای چاپ می‌شود، بیشتر به این دلیل که در صورت قرار دادن تصادفی در ماشین لباسشویی، می‌تواند در تدبیر باقی بماند.

کاغذ طرح یا طراحی اغلب نوعی کاغذ کارتریج، وزن سنگین و کاغذ بافتی است تا هنرمندان به عمق کار خود دست یابند و امکان پاک کردن مکرر را بدون آسیب رساندن به کاغذ فراهم کنند. نام کاغذ کارتریج از استفاده آن به عنوان کارتریج کاغذی برای اسلحه گرم نشات می گیرد، اما اکنون به عنوان کاغذ طرح یا طراحی با وزن حدود 100 تا 200 گرم در متر استفاده می شود. کاغذ آبرنگ معمولاً بسیار سنگین‌تر است، حدود 300 گرم در متر، که به طور جزئی یا کامل از پنبه ساخته شده است تا به جذب آب کمک کند تا رنگ‌ها اعوجاج پیدا نکنند و بافتی ایجاد کنند.

کاغذ روزنامه ارزان ترین کاغذی است که می تواند چاپ را تحمل کند، ساخته شده از خمیر چوب آسیاب شده، با طول عمر کوتاه و متناسب با هدفش.

کاغذ چیده شده کاغذی است که دارای خطوط عمودی و افقی قابل مشاهده است که در طول فرآیند تولید توسط استوانه های سیمی بر روی کاغذ قرار گرفته است. بافت آن ظاهری وزن و سن می دهد و شبیه به یک کاغذ دست ساز است. این بهترین زمانی است که برای سربرگ های رسمی استفاده می شود یا برای دادن حسی لوکس و برتر به محصول شما.

کاغذ شفاف یا ردیابی برای معماران ساخته شد تا از آن برای ایجاد کپی دقیق از نقشه ها با استفاده از فرآیند دیازو استفاده کنند. برای از بین بردن موادی که مانع عبور نور از کاغذ می شود، فرآیند خاصی انجام می شود. اغلب عناصر برای حفظ توانایی چاپ و کدورت اضافه می شوند، اما برای ردیابی کاغذ باید این عناصر حذف شوند. کاغذ ردیابی بسته به نیاز شما می‌تواند در تیرگی‌های مختلفی باشد. می توان آن را مستقیماً بر روی کاغذهای مات چاپ کرد و از آن استفاده کرد.