کوسه ای که در تور لباس عروس بچه گانه گرفتار شد

با لباس های بچه گانه مخصوص بچه های خانم پرنسس کوچک، این مناسبت را خاص کنید تی شرت کودک ما را تهیه کنید تا آن را با نام کودک خود شخصی سازی کنید و آن را برای همیشه به یاد ماندنی کنید.

بورلی ییپ همیشه تصور می کرد با لباسی از لباس عروس بچه گانه ایرانی مانند مونیک لویلیه، برتا یا کازابلانکا ازدواج کند. خانم ییپ، صاحب سابق یک کسب‌وکار اجاره‌ای که کتانی، ظروف شیشه‌ای و سایر لوازم را برای مراسم عروسی تهیه می‌کرد، که آن شرکت را در سال 2017 فروخت، طراحان مورد علاقه خود را با توجه به لباس‌های عروس‌های دیگر شناسایی کرده بود.

خانم ییپ، 44 ساله، گفت: زمانی که در فوریه 2021 نامزد کرد، “هیچ وقت فکر نمی کردم عروس شوم.” سناریوی دیگری که او هرگز تصور نمی کرد؟ خرید لباس مجلسی دست دوم شکار او برای لباس عروسی در یک فروشگاه Monique Lhuillier در نزدیکی خانه اش در سانفرانسیسکو آغاز شد.

جایی که او این تجربه را تا حدودی ترسناک دید. او گفت: «مثل آن صحنه «زن زیبا» بود هیچ کس حتی به من پیشنهاد نداد که یک لباس را امتحان کنم. “حدس می‌زنم به نظر نمی‌رسید که بتوانم آن را بپردازم.”

قرارهای ملاقات در فروشگاه‌های دیگر، از جمله David’s Bridal، به دنبال داشت. اما خانم ییپ که اکنون در زمینه فروش نرم افزار کار می کند، نتوانست چیزی پیدا کند که خرج هزاران دلار را توجیه کند. او به زودی جستجوی خود را به خرده فروشان دست دوم گسترش داد و با وب سایت Queenly شروع کرد.

جایی که او قبلاً یک لباس رسمی را دوباره فروخته بود. پس از روزها مرور، او در نهایت یک لباس مجلسی از قبل متعلق به Jovani را از وب سایت به قیمت 500 دلار خریداری کرد تا در جشن عروسی خود در 26 ژوئن بپوشد.

جامعه مدرن حول مفاهیمی مانند زیبایی و اصالت می چرخد، ایده آل هایی که توسط طراحان مد در سراسر جهان پذیرفته و اجرا شده است. بدون شک، مد همیشه ابزاری قدرتمند برای بیان بوده است.