۵ تاکتیک برای عرضه سریع تر شکلات کادویی افق کوروش به فروشگاه های خارجی!

سازندگان شکلات همچنین از استراتژی کلاسیک شرکتی استفاده از لابی‌های شخص ثالث برای ایجاد جنجال علمی مصنوعی استفاده کرده‌اند.

علم، طبیعتاً در مورد احتمالات بر شواهد است نه قطعیت های مطلق اغراق در عدم قطعیت توسط شرکت های تنباکو در دهه 1950 تکمیل شد و بعداً توسط صنایع ازبست و نفت کپی شد.

شکلات‌سازان این کار را از طریق گروه‌های لابی مانند موسسه بین‌المللی علوم زندگی (ILSI) در ایالات متحده اعلام کردند که بر اساس برچسب‌های اضافه کردن شکر در ایالات متحده آمریکا، با توصیه سازمان بهداشت در سال 2015، کمتر از 10 درصد انرژی روزانه باید مصرف شود مخالفت کردند.

از قندهای رایگان – قندهایی که به غذا و نوشیدنی اضافه می شوند و به طور طبیعی در عسل و آب میوه وجود دارند، می آیند.

به نظر می رسد که تولیدکنندگان شکلات کادویی افق کوروش از این تاکتیک ها همواره استفاده می کنند.

مریخ در سال 2016 با محکوم کردن مقاله ای که توسط این گروه در مورد سلامت تحقیقات مرتبط با مصرف شکر و ضعیف و توصیه های بهداشتی مرتبط بود.

با سایر اعضای ILSI شکلات ساز از جمله Nestlé، Hershey و Mondelez که مالک Cadbury است، رتبه بندی است کرد. ماه گذشته مریخ اعلام کرد که ILSI را ترک می کند.

شکلات

یک پزشک فشار خون افراد را با یک آستین دور بازو و یک گوشی پزشکی اندازه گیری می کند
روی آن حساب نمی‌تواند: تعداد زیادی از فلاوانول‌های موجود در شکلات باید قبل از تأثیر بر فشار خون مصرف شود.
برنینگر مریخ موافق است که صنعت شکلات می تواند بیشتر برای جلوگیری از گسترش افسانه های سلامتی انجام دهد. او می گوید: «شکلات غذایی است که باید گهگاهی و در وعده های کوچک از آن لذت ببرید، نه یک غذای سالم.